DOLAR 46.50 ₺
EURO 52.82 ₺
STERLIN 61.23 ₺
G.ALTIN 5,939.00 ₺
BTC 62,555.48 $
ETH 1,662.45 $
BİST 0.00
    ads
    ads

    ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLERDEN TÜRKİYE KUPASI’NDA BÜYÜK BAŞARI

    GUNDEMSPOR 9
    Yayınlama: 24 Haziran 2026 Çarşamba 19:48 Kaynak: Haber Merkezi Editör: Gaziantep Tutku

    ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLERDEN TÜRKİYE KUPASI’NDA BÜYÜK BAŞARI

     

    Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Takım halinde Türkiye Şampiyonu olan Şahinbeyli güreşçiler, hem Gaziantep’in hem de Şahinbey’in gururu oldu.

     

    17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’na katılan Şahinbey Belediye Spor Kulübü sporcuları, farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonluğu’nu kazandı.

    Şampiyonada 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak Türkiye Şampiyonu olurken, 92 kiloda Efe Demircan Türkiye ikincisi, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü oldu. 80 kiloda yarışan Mehmet Koca ise Türkiye beşinciliğini elde etti.

     

    DÜNYA ŞAMPİYONASINDA TÜRKİYE'Yİ TEMSİL EDECEK

    Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Başarılı sporcu, dünya şampiyonasında Türkiye’yi, Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek.

     

    BAŞKAN TAHMAZOĞLU’NA TEŞEKKÜR

    Şampiyonadan derecelerle dönen sporcular, kendilerine her zaman destek veren Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’na teşekkür ederek, elde edilen başarıda verilen desteklerin büyük payı olduğunu ifade ettiler.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code