Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’in Gaziantep programında bizleri yalnız bırakmayan; gençlerimize, kadınlarımıza, emekçilerimize, çiftçilerimize, esnafımıza, sivil toplum kuruluşlarımızın değerli temsilcilerine, muhtarlarımıza, örgütümüze, partililerimize ve dayanışmasını hissettiren tüm hemşehrilerimize yürekten teşekkür ediyorum.
Gösterdiğiniz ilgi, misafirperverlik ve güçlü dayanışma; demokrasiye, adalete ve halkın iradesine olan inancımızı bir kez daha pekiştirdi.
Gaziantep için daha güçlü, Türkiye için daha adil ve umut dolu bir gelecek inşa etmek adına aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz.
